فرش افشان، فرش ماشینی

شنبه 5 تير 1400
11:47
دیجی فرش
فرش افشان، فرش ماشینی

جنس نخ خاب این فرش نخ بایر آلمان و 100% اکریلیک هیت ست شده (به معنای بدون پرز) است؛ همچنین این فرش ماشینی کاشان دارای جنس نخ پود پلی استر-پنبه-کنف و جنس نخ تار پلی استر پنبه میباشد. از ویژگی های این نخ می توان گفت فرش های بافته شده با نخ هیت ست شده از جذابیت و درخشندگی بیشتر و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند و فرش هیت ست به سبب بهبود کیفیت نخ های به کار رفته در بافت آن، از پرزدهی کمتری برخوردار هستند. طرح باغ گل به مانند تمام محصولات تولیدی در این دسته بافته شده با نخ 100% اکریلیک هیت ست شده الیاف درالون المان است . این فرش با بهترین کیفیت بافته شده و دارای ضمانت نامه 10 ساله است. فرش 1500 شانه با تراکم 4500 تولید می گردد و این میزان از تراکم گره در یک متر مربع فرش، آن را به رقیبی سر سخت برای فرشهای 90 رج دستباف تبدیل کرده است. این فرش زیبا یک فرش طرح افشان است که از طرح فرش های پرفروش فرش ماشینی است . قالی ماشینی مدل افشان سلطنتی در تمامی ابعاد استاندارد مثل فرش 6 متری ، فرش 9 متری ، فرش 12 متری و ابعاد قالیچه و کناره موجود و قابل بافت است.

{خرید فرش ماشینی افشان|فرش افشان درباری کاشان|فرش افشان سرمه ای کاشان}

قالی ماشینی مدل افشان در تمامی ابعاد استاندارد مثل فرش 6 متری ، فرش 9 متری ، فرش 12 متری و ابعاد قالیچه و کناره موجود و قابل بافت است. محصولی که پیش روی شماست یعنی فرش ماشینی افشان و تمامی محصولات تولید شده و عرضه شده توسط صنایع فرش کاشان همگی با بالاترین کیفیت فرش در ایران و با پایین ترین قیمت ممکن به هموطنان عزیز تقدیم می شوند. کلیه فرش های طرح افشان ارائه شده در هایپر فرش دارای بالاترین کیفیت فرش در ایران و به بهترین قیمت خدمت هموطنان ارائه میگردد. الیاف به کار رفته در بافت این فرش 100% اکرولیک است که دوام و استحکام آن را موجب شده و علاوه بر این باعث شده تا فرش دارای پرزدهی نبوده و درنتیجه ضدحساسیت باشد. در زیر قیمت فرش کاشان 1000 شانه تراکم 3000 برای سه متراژ متداول لیست گردیده است. فرش طرح افشان شاه عباسی، با رنگ سرمه ای از جمله طرحهای معروف و پرفروش فرش کاشان محسوب میشود. فرش های افشان 1500 شانه دارای کمترین ضخامت نسبت به سایر فرش های 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه میباشند.

فرش کاشان با خرید نقدی نخهای مورد نیاز برای بافت فرش، باعث کاهش قیمت تمام شدهی محصولات تولیدی خود شده و درنتیجه این امر توانسته قیمت فرش کاشان 1200 شانه نقشه نیلوفر کرم را کاهش دهد و با این سیاست در قیمتگذاری، رضایت مشتریان محترم را هرچه بیشتر جلب نماید. طرحهای افشان با توجه به استقبال گسترده و همیشگی مردم ایران، بسیار مورد توجه طراحان ایران قرار گرفته و هر ساله طرحهای افشان جدیدی از کارخانجات متفاوت وارد بازار میگردد. فرش امید افشان سرام مشکی قالی کشمیر را که یک قالی 700 شانه با تراکم 2550 و 8 رنگ اصل است به بازار فرش ارائه کرده است . فرش ماشینی مدل افشان مشخصات فني كامل یک فرش ماشینی ممتاز را دارا ميباشد از جمله مهمترین شناسه های یک فرش ماشینی میزان شانه (تعداد گره در یک متر عرضی) و میزان تراکم ( تعداد گره در یک متر طولی ) می باشد که فرش نقشه افشان با شانه 1200 شانه و تراكم 3600 تراکم تولید می شود.

{فرش افشان 1200 شانه کاشان|خرید فرش افشان 1200 شانه|جدیدترین مدل فرش طرح افشان}

فرش ماشینی درجه یک و زیبای افشان 1200 شانه تراکم 3600 در چهار رنگ کرم ، سرمه ای ، آبی فیروزه ای و فیلی . این فرش از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است نقشه ی باز و یک دست آن باعث می شود که فضای دکوراسیون شما بزرگتر به چشم بیایید. در این طرح ترنج برداشته شده و با حفظ همان حاشیه های اصلی در فضای میان حاشیه ها نقش هایی از انواع گل، ساقه و برگ دیده می شود.دکوراتورها همواره فرشهایی با طرح افشان را برای فضاهای کوچک توصیه میکنند. این فرش 1500 شانه دارای طرحی افشان است که با نقش های پرتعداد و ظریف همراه شده است. طول نخ خاب یا همان ضخامت فرش طرح افشان شاه عباسی حدود 1±8 میلی متر میباشد. نسبت به فرش هاي پلي استر و غير اکروليک دارد که در مقاله ويژگي فرش ماشيني اکريليک پيش تر امتيازات اين نوع از نخ و الياف را توضيح داده ايم. مهمترین و بارزترین ویژگی های کارخانه فرش کاشان استفاده از مرغوبترین متد اولیه (نخ) در بافت فرش های خود می باشد. از مزایای خرید اینترنتی فرش از قالی کاشان می توان به ارسال رایگان و فروش فرش به قیمت کارخانه اشاره کرد. ما در فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در تلاش برای ارائه بهترین بستر به منظور مشاهده، مقایسه و خرید فرش طرح افشان بوده ایم.


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]