نکات تمیز کردن فرش برای انتخاب شرکت مناسب

سه شنبه 17 فروردين 1400
22:47
دیجی فرش

نکات تمیز کردن فرش برای انتخاب شرکت مناسب

فرش ها می توانند پناهگاه خاک باشند. وقتی این اتفاق می افتد ، شما احتمالاً شروع به جستجوی یک نظافتچی حرفه ای می کنید. نکاتی که باید هنگام انتخاب شرکتی برای تمیز کردن فرش های خود به آنها فکر کنید چیست؟ پاسخ ها را در این مقاله خواهید یافت.

هر آنچه در مورد تمیز کردن فرش می خوانید باور نکنید. بسیاری از شرکت ها معاملات بسیار خوبی را در تبلیغات خود ارائه می دهند ، اما شما در بیشتر موارد به آن چیزی که انتظار دارید نمی رسید. حتماً قبل از اینکه سوالات شما را به خدمت شما بیاورند ، سخت بپرسید. این احتمال وجود دارد که قیمت ها فقط استفاده از آب باشد.

نمک محصولی کارآمد و مقرون به صرفه است که می توانید از آن برای پاکسازی فرش خود استفاده کنید. نمک مایعاتی مانند شراب یا چربی را جذب می کند. باید نمک کافی بریزید تا لکه را بپوشاند و چند دقیقه صبر کنید. اگر سریع واکنش نشان دهید ، بیشتر لکه جذب نمک می شود.

تمیز کردن لکه های ادرار به سختی ممکن است. بهترین راه برای از بین بردن این لکه ها استفاده از حوله مرطوب و ولرم روی لکه برای جذب ادرار است. قبل از شستشو با آب ولرم بیشتر ، یک ماده شوینده تمیز کننده ادرار به آن قسمت بزنید. دستورالعمل های شوینده را قبل از استفاده بخوانید.

از هر شرکتی که با آن تماس می گیرید در مورد تمیز کردن فرش از آنها بخواهید که آیا مواد شیمیایی خاصی برای مناطق پر رفت و آمد شما دارند. در بیشتر موارد فرش شما در هر منطقه ای غیر از این موارد کاملا تمیز خواهد بود ، بنابراین شما فقط به موارد قدرتمندی که در اینجا استفاده می شود نیاز خواهید داشت. اگر آنها چنین خدماتی ندارند ، شما باید از یک شرکت دیگر استفاده کنید.

قبل از انجام هرگونه نظافت فرش در خانه ، تخمین بزنید. برخی از شرکت ها محصولات ویژه ای را اجرا می کنند ، اما ممکن است یک بند چاپ خوب داشته باشند. برخی از شرکت ها با اندازه اتاق تمیز می کنند. با هر شرکتی که در نظر دارید صحبت کنید و تمام هزینه های مربوطه را دریابید تا در زمان زمان پرداخت غافلگیر نشوید.

بهترین راه برای تمیز كردن فرش منطقه ، انتقال آن به بیرون از یك عرشه یا برزنت تمیز است. از دستگاه شامپو فرش کوچک استفاده کنید و حداقل دو بار از روی فرش استفاده کنید. قبل از انتقال فرش به داخل خانه ، اجازه دهید هوا کاملا خشک شود. این روش فقط در هوای گرم و خشک قابل استفاده است.

در پایان ، اگر خانه شما فرش شده است ، از قبل می دانید که فرش های کثیف چگونه می توانند از بین بروند. نکته ای که شاید به آن فکر نکرده باشید این است که هنگام انتخاب شرکتی که موکت را تمیز می کند باید به چه مواردی نگاه کنید. پاراگراف های قبلی پر از ایده هایی بود که باید آنها را در نظر بگیرید. استفاده از این نکات را برای یافتن یک سرویس عالی نظافت فرش شروع کنید.

منبع: دیجی فرش



[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]