از كجا فرش ماشيني ارزان بخرم ؟

پنجشنبه 1 اسفند 1398
10:50
دیجی فرش

برای خرید فرش ماشینی 2 روش وجود دارد:

1- خرید حضوری فرش

2- خرید اینترنتی فرش


در خرید حضوری باید از منزلتان بیرون بیایید و سوار ماشین شخصی یا نقلیه عمومی شوید و به فروشگاه یا نمایشگاه مورد نظرتان برسید.

در آنجا چند فرش را می بینید و اگر فرشی را نپسندید به فروشگاه بعدی می روید.

در آخر فرشی نظر شما را جلب می کند و آن را با قیمتی زیاد که توسط واسطه ها و دلالان به شما رسیده خریداری می کنید. در آخر هم گرسنه، خسته و کوفته به خانه تان باز می گردید.

حال برویم سراغ روش دوم خرید اینترنتی فرش ...



[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

قیمت فرش 1500 شانه کاشان

شنبه 26 بهمن 1398
17:57
دیجی فرش
قیمت فرش 1500 شانه کاشان


فرش 1500 شانه یکی از جدیدترین پدیده ها در صنعت فرش ماشینی است. با کیفیت ترین فرش ها در شهر کاشان تولید می شود.

رویای صنعت فرش ماشینی رسیدن به زیبایی فرش های دستبافت بوده که با تولید فرش 1500 شانه تقریبا به این رویا رسیدند.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خصوصیات فوق العاده فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه کاشان

جمعه 25 بهمن 1398
18:21
دیجی فرش
خصوصیات فوق العاده فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه کاشان


فرش 1000 شانه کاشان در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در کاشان تولید شده و با بهترین کیفیت و بافت ریز تولید و عرضه می شود.

طرح و نقش های فرش ماشینی 1000 شانه کاشان آنقدر زیباست که همچون فرش دستبافت می ماند.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انتخاب فرش ماشین با زمینه کرم رنگ

سه شنبه 24 دی 1398
12:21
دیجی فرش

فرش ماشینی کاشان به زمینه کرم رنگ


اکثر خانم ها و خانواده های ایرانی به دلیل حس خوبی که از رنگ سفید دارند، تمایل زیادی به استفاده این رنگ در دکوراسیون منزل خود به وجود می آورند. ولی بعد از مدتی ممکن است از یکنواختی این رنگ خسته شوند و مجبور باشند مجدد رنگ دکوراسیون خود را طبق شرایطی که در نظر می گیرند تغییر دهند.



[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انتخاب فرش ماشینی با زمینه طوسی یا نقره ای

شنبه 21 دی 1398
13:09
دیجی فرش

فرش طوسی یا فرش نقره ای

رنگ ها نقش مهمی در دکوراسیون یک خانه دارند و می‌تواند تاثیر عمیقی بر احساسات انسان به جای بگذارند. در گذشته رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی و بدون هیجان شناخته می‌شد، اما امروزه ما شاهد استفاده از این رنگ در دکوراسیون مدرن و به کارگیری رنگ‌های روشنی مثل صورتی زرد و آبی در کنار این رنگ هستیم. امروزه رنگ طوسی در دکوراسیون به عنوان رنگی سنگین و شیک جای خود را در میان معماران و طراحان دکوراسیون داخلی منزل باز کرده است.

اخیرا از فرش زمینه طوسی استقبال زیادی شده است. لازم به ذکر است که غیر از فرش زمینه طوسی فرش هایی با رنگ های مشابه مثل فرش خاکستری، فرش زمینه فیلی هم پر فروش است. فرش های زمینه طوسی معمولاً به صورت طرح افشان بافته می‌شوند البته فرش هایی هم هستند که زمینه خلوت و طرح های ساده تری دارند. حاشیه این فرش ها به صورت رنگ بندی شده است. شما در فرش های زمینه طوسی شاهد حاشیه فرش به صورت کرم سرمه ای یا رنگ های دیگر هم هستید ولی بسیار هم دیده می شود که با توجه به سلایق مشتریان و تغییراتی که در طرح‌های آن داده می‌شود فرش زمینه طوسی را با همان حاشیه طوسی تولید می کند.

اگر برای دکوراسیون منزلتان فرش طوسی صورتی را انتخاب کرده اید، سعی کنید در سایر وسایل و چیدمان منزل هم از رنگ صورتی و هم رنگ طوسی استفاده نمایید تا همه چیز منظم به نظر برسد. توصیه ما به شما این است که از رنگ های گرم برای دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده کنید البته این موضوع به معنا این نیست که تمام رنگ های انتخابی مبلمان و وسایل دکوری در دکوراسیون شما باید حتما دارای رنگ گرم باشند، شما می توانید با انتخاب طیف رنگ های گرم و سرد در کنار هم تعادل مناسبی را در فضای نشیمن به وجود آورید و فضا را برای خود و خانواده صمیمی تر و خاص تر نمایید.

جنس نخ فرش رنگ طوسی

معمولا در فرش طوسی و یا فرش زمینه طوسی، از نخ آکرلیک هیدست شده استفاده می شود. همانطورکه می دانید بهترین نوع الیاف موجود در بازار ایران همین نخ آکرلیک هیدست شده می باشد.

علت استقبال فرش زمینه طوسی

جذابیت خاصی که فرش ماشینی زمینه طوسی دارد این است که هم چرک تاب است و کثیفی ها را کمتر نشان می دهد و هم این که رنگ روشن و شفافی دارد، این قضیه علت استقبال زیاد مشتریان از این نوع فرش ماشینی است.

چند شانه بودن فرش زمینه طوسی

اکثرا در فرش های 1200 شانه و فرش های طرح وینتیج یا کهنه نما طرح های زمینه طوسی بیشتری تولید می شود، البته فرش های 1000 شانه و 700 شانه نیز به صورت فرش زمینه طوسی تولید می شود.

تولید فرش ماشینی زمینه طوسی گل برجسته

در تولید فرش زمینه طوسی گل برجسته به صورت همزمان از دو نوع نخ استفاده می کنند. در تولید این فرش هم نخ آکرلیک هیدست شده به کار می رود و هم نخ آکرلیک هایبالک، که این موضوع برجستگی در خواب فرش را به دنبال دارد.


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]