با پیروی از این نکات عالی در مورد بهبود خانه ، به خانه خود کمک کنید

يکشنبه 22 فروردين 1400
22:40
دیجی فرش

با پیروی از این نکات عالی در مورد بهبود خانه ، به خانه خود کمک کنید

برای هر کسی که تا به حال خانه داشته باشد ، پروژه های بهبود خانه یک محصول اساسی آخر هفته است. بسیاری از ما با تجارت ساخت و ساز آشنا نیستیم ، اما این بدان معنا نیست که حتی برخی از سخت ترین پروژه های بهسازی منزل را نیز نمی توانیم انجام دهیم. این مقاله به منظور ارائه نکاتی در مورد پروژه بهسازی منزل بعدی شماست.


هنگام بازسازی آشپزخانه ، تصمیم بگیرید که آیا واقعاً به کابینت بسته احتیاج دارید. کابینت ها اغلب یکی از گران ترین قطعات بازسازی آشپزخانه هستند و می توانید با انتخاب قفسه های باز به جای آن ، پس انداز کنید. قفسه ها به شما امکان دسترسی فوری به ظروف پخت و پز ، سرو ظروف و مواد اولیه را می دهند. این یک ایده عالی برای آشپزخانه های معمولی است که کاربرد زیادی دارند.

اگر نمی توانید به یک طراح پول پرداخت کنید ، خودتان تحقیق کنید. کتاب ها ، مجلات و وب سایت ها شامل اطلاعات زیادی هستند که می توانید استفاده کنید. مجلات می توانند ایده هایی برای چیدمان برای استفاده در خانه به شما ارائه دهند. این نوع منابع مکان خوبی برای مراجعه به پروژه های مناسب برای بهبود منزل DIY است.

وقتی صحبت از بهسازی منزل می شود ، در نظر بگیرید که در ماه های گرم طرفداران بیشتری به خانه خود اضافه کنید. این مهم است زیرا هزینه فن های قابل توجهی کمتر از تهویه هوا است و همچنین یک مزیت خنک کننده نیز دارد. همچنین به یاد داشته باشید که یک پنکه فقط هنگامی که در اتاق هستید از مزایای خنک کننده برخوردار است ، بنابراین اگر اتاق اشغال نشود آن را خاموش کنید.

آیا یک میز آخر از اتاق نشیمن خود ندارید؟ چرا خودت یکی درست نمیکنی؟ یک دسته از کتابهای مورد علاقه و جلد گالینگور مورد علاقه خود را جمع کنید و آنها را روی هم و به بلندی کاناپه خود قرار دهید. مطمئن شوید که آنها را با توجه به اندازه روی هم قرار دهید. بزرگترین و گسترده ترین در پایین ، و کوچکترین و نازک ترین در بالا. یک زیر لیوانی در بالا قرار دهید و می توانید لیوان قهوه یا لوازم جانبی مورد علاقه خود را روی میز انتهایی طراحی شده خود قرار دهید.

نصب پنکه سقفی باعث کاهش قبض انرژی شما می شود ، به خانه شما ارزش افزوده و ظاهر خانه شما بهتر می شود. پنکه های سقفی به خصوص در شب های تابستان هوای خانه شما را چرخانده و خنک می کنند. این واقعاً می تواند به کاهش هزینه تهویه هوا کمک کند. پنکه های سقفی نیز برخلاف سایر لوازم جانبی ، سبک خاصی به آن می بخشند!

برای به روزرسانی موقتی مقرون به صرفه و جذاب ، یک تاج گل روشن و رنگارنگ برای درب ورودی خود در نظر بگیرید. این رفع آسان به هیچ تعهدی و سرمایه گذاری بسیار اندک نیاز ندارد. علاوه بر این ، شما می توانید اکلیل را به طور مکرر تغییر دهید تا تغییر فصل ، تعطیلات را منعکس کند یا فقط با یک پالت رنگ مورد علاقه خود را سرگرم کنید.

اگر صاحب خانه هستید ، هرگز برای کارهای اطراف خانه خود یک پیمانکار غیرمجاز استخدام نکنید. پیمانکاران عمومی باید به معنای واقعی کلمه در هر ایالت از نوعی گواهینامه برخوردار باشند. اگرچه این الزامات تضمینی برای صلاحیت پیمانکار شما در این کار نیستند ، اما طبق قوانین لازم است. به احتمال زیاد ، اگر یک پیمانکار مجوز مناسبی نداشته باشد ، آنها همچنین بیمه مناسبی ندارند ، به این معنی که استخدام آنها خطرناک است.

هر زمان که تصمیم به انجام یک پروژه بهسازی خانه دارید ، همچنین توانایی خود را برای انجام پروژه های آینده افزایش می دهید. موفقیت تا حد زیادی به اطلاعات شما بستگی دارد و اگر از توصیه ها و نکات این مقاله استفاده کنید ، شانس موفقیت خود را به شدت بهبود می بخشید.

منبع: www.digifarsh.com



[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]