نکات طراحی داخلی همه باید از آن آگاه باشند

چهارشنبه 24 دی 1399
19:39
دیجی فرش

نکات طراحی داخلی همه باید از آن آگاه باشند

اگر بخواهید واقعاً تمام کارها را انجام دهید ، طراحی داخلی می تواند بسیار پیچیده باشد ، یا اگر بخواهید چند تغییر کوچک ایجاد کنید ، بسیار ساده است. نکته مهم این است که همه اینها تحت کنترل شما است. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را ، چه بزرگ و چه کوچک ، بهتر کنید ، باید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

نکات طراحی داخلی همه باید از آن آگاه باشند

اگر بخواهید واقعاً تمام کارها را انجام دهید ، طراحی داخلی می تواند بسیار پیچیده باشد ، یا اگر بخواهید چند تغییر کوچک ایجاد کنید ، بسیار ساده است. نکته مهم این است که همه اینها تحت کنترل شما است. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را ، چه بزرگ و چه کوچک ، بهتر کنید ، باید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

برخی از کارهای هنری را به اتاق خود اضافه کنید. یک قطعه هنری خوب می تواند اتاق را "تمام شده" جلوه دهد. حتماً قطعه ای از کارهای هنری را انتخاب کنید که متناسب با رنگ و احساس اتاق باشد. شما نمی خواهید که با چیزهای دیگر در اتاق توجه رقابت کند.

بسیاری از اوقات ، یک طراحی مجدد ساده در آشپزخانه شامل تغییر در کابینت ها است. درهای جلو شیشه ای یک گزینه عالی است و به باز شدن فضای شما و ایجاد نور کمک می کند. با برخی از لهجه های تزئینی داخل کابینت ها ، ظاهر خود را به پایان برسانید تا احساس خوبی در فضای خود داشته باشید.

استفاده از کاغذ دیواری را فقط در نیمی از دیوار در نظر بگیرید. دکوراسیون مجدد آن می تواند گران باشد. راهی برای پس انداز این است که فقط نیمی از آن را با کاغذ دیواری بپوشانید. از حاشیه پررنگ استفاده کنید به طوری که به نظر می رسد فضای بیشتری از آنچه در آن است را پوشانده است. خانه شما کلاس را نشان می دهد در حالی که کیف پول شما کمتر مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

اگر در اتاقی که در حال تزئین آن هستید شومینه دارید ، تزئین صحیح آن قسمت بسیار مهم است. این می تواند اطمینان حاصل کند که موارد روی مانتو شما به درستی متعادل هستند. اگر به اندازه کافی شومینه و مانتو دارید ، حتماً آن را به درستی تزئین کنید.

سینک ظرفشویی پایه انتخاب های شگفت انگیزی در حمام های کوچک است. این نوع سینک ظرفشویی ها فضای کمتری را اشغال می کنند و باعث می شوند یک حمام کوچک بزرگتر به نظر برسد. آنها همچنین جذابیت جذابی دارند که کلاسیک است و با هر دکوراسیون کار می کند. شما می توانید آنها را در فروشگاه محلی برای بهسازی منازل خود با قیمت های مختلف پیدا کنید.

همیشه بهتر نیست که همه مبلمان اتاق نشیمن خود را به تلویزیون نشان دهید. ایده خوبی برای ساختن مکانی برای نشستن و گفتگوی خوب با یک دوست است. می توانید در حالی که از یک فنجان چای لذت می برید با یکی از دوستان خود نشسته و آرام باشید.

آینه یک روش عالی برای شما است که می توانید اندازه اتاق را افزایش دهید. آینه می تواند به اتاق کمک کند بزرگتر به نظر برسد و فضای داخلی خانه را نیز بهبود بخشد. سعی کنید یک یا دو آینه بخرید تا در طرح جدید خود استفاده کنید.

برای تازه سازی سریع آشپزخانه ، سعی کنید سخت افزار کابینت خود را عوض کنید. کشوهای کشوی منسوخ شده و سخت افزار کابینت می تواند آشپزخانه را قدیمی نشان دهد. اگر کابینت های شما هنوز از فرم خوبی برخوردار هستند ، می توانید با افزودن سخت افزار مدرن تر ، ظاهر آنها را به روز کنید. ارزان است ، فقط یک بعد از ظهر طول می کشد ، و شما از اینکه این تغییر چه تفاوتی ایجاد می کند شگفت زده خواهید شد.

مراقب دیگران باشید که با شما زندگی می کنند. ممکن است احساس کنید شیک ترین فردی هستید که می شناسید ، اما به یاد داشته باشید که افراد دیگر نیز غالباً در فضا حضور خواهند داشت. تمام تلاش خود را برای سازش انجام دهید تا همه از اینکه ظاهر نهایی چگونه است خوشحال شوند.

حوله های جدید را در سرویس بهداشتی خود امتحان کنید. شما ممکن است نتوانید حمام خود را دوباره کاشی کاری کنید یا وان خود را تعویض کنید ، اما شما همیشه تأثیر حوله های جدید را تحسین می کنید. اگر به نظر می رسد حمام شما کمی خسته کننده است ، رنگ های پررنگ یا اگر می خواهید واحه ای ایجاد کنید رنگ های آرام مانند آبی و سبز را آرام کنید.

یک ترفند ساده که متخصصان طراحی داخلی از آن استفاده می کنند نصب کفپوشهایی است که دارای سطح بازتابنده باشد. این باعث می شود هر اتاقی بزرگتر از آنچه واقعاً است ، به نظر برسد. نوری که در دسترس است از کفپوش منعکس می شود و فضای اتاق را روشنتر می کند و باعث می شود آنها بزرگتر و از استقبال بیشتری برخوردار شوند.

هنگامی که در اتاق نشیمن خود مبلمان مرتب می کنید ، آنها را به گونه ای قرار دهید که جریان تردد پا را تسهیل کند. شما هر وقت که برگردید نمی خواهید از مبلمان خود طفره بروید. اگر قطعات مبلمان در وسط اتاق قرار دارند ، حتماً فضای کافی بین آنها قرار دهید تا بتوانید به راحتی بین آنها راه بروید.

نکته عالی برای بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک استفاده از آینه در طراحی است. آینه ها می توانند کوچکترین اتاقها را نیز عظیم جلوه دهند. برای افزودن جلوه ای چشمگیر ، نیازی نیست که آنها آینه های کف تا سقف باشند. آینه های کوچک آویزان در چندین مکان می توانند حتی یک اتاق کوچک را بزرگ جلوه دهند.

هنگام تزئین حتماً پنجره ها و درهای خانه خود را فراموش نکنید. مردم تمرکز خود را روی رنگ ، مبلمان و لوازم جانبی قرار می دهند ، اما شما فقط می توانید با افزودن برخی از لهجه های ساده به درها و پنجره های خانه خود ، تفاوت زیادی در شکل و ظاهر اتاق ایجاد کنید.

با انتخاب مبلی که می تواند دارای چند کار باشد ، از فضای داخلی خود نهایت استفاده را ببرید. به عنوان مثال ، خرید کمدی را در نظر بگیرید که دارای آینه در قسمت بالا باشد و بتواند دو برابر آن را به عنوان یک غرور تبدیل کند. شما نه تنها فضای کافی برای لباس و کفش خود خواهید داشت. شما همچنین به عنوان یک غرور عملکرد دوگانه خواهید داشت.

آیا حیوان خانگی خود را در نظر گرفته اید؟ باور کنید یا نکنید ، برخی از افراد در واقع مبلمان خود را با حیوانات خانگی خود مطابقت می دهند. آنها نمی خواهند هیچ عنصری درگیر شود. همچنین می توانید این کار را انجام دهید ، اگرچه ممکن است افزودن عناصر کوچک منطقی تر باشد. حیوان خانگی خود را به عضوی واضح از خانواده تبدیل کنید. نقاشی سگ و گربه احتمالاً کافی است. اما اگر می خواهید میز قهوه شما متناسب با کت آزمایشگاه مشکی شما باشد ، به دنبال آن بروید.

شما می توانید با استفاده از رنگ های کمرنگ یا سفید در طرح دکوراسیون اتاق های داخلی خود را بزرگتر و روشن تر جلوه دهید. از استفاده از رنگ های بسیار روشن روی کف یا روکش مبلمان خودداری کنید زیرا این رنگ ها کثیفی را نشان می دهند و به راحتی می پوشند. یکی از راه های استفاده از رنگ های روشن در مبلمان ، استفاده از چرم است ، زیرا در برابر خاک و لکه ها مقاومت بیشتری دارد.

همانطور که در این مقاله می خوانید ، هرکسی هنگام انجام پروژه های طراحی داخلی خود اهداف مختلفی را در ذهن دارد ، بنابراین برخی از موارد برای شما مفید خواهند بود و برخی از موارد دیگر مفید نخواهند بود. اکنون آنچه باقی مانده این است که شما تصمیم می گیرید از نکاتی که می خواهید هنگام طراحی خانه خود استفاده کنید.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]