فرش وینتیج، فرش ماشینی

سه شنبه 1 تير 1400
21:00
دیجی فرش
فرش وینتیج، فرش ماشینی

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 03154750120 تماس حاصل فرمایید. در سال اخیر تحولات جدیدی در صنعت فرش ایجاد شده است و یکی از آن ها توجه بیشتر به تولید فرش وینتیج یا فرش کهنه نماست. در فرش پتینه مدرن از رنگ بندی شاد و جذاب تر استفاده می شود و طرح های آنها معمولا فانتزی تر هستند. فرش وينتيج دستباف مناسب حال خانههای افرادی است که در عين اينکه گرایش به استفاده از سبک مدرن در منزل خود دارند، به طرح های سنتی و قديمی نيز علاقه نشان داده و برای آن ها ارزش قائل هستند. طراحی فرش برنتین علاوه بر ایجاد تحول شگرف در طراحی فرش ماشینی، توانسته اتفاقات جدیدی را در حوزه کلان صنعت فرش نیز موجب شود و با پیوند میان طرحهای هندسی مبتنی بر سادگی و پیچیدگیهای ظریف و نیز استفاده از الیاف باکیفیت بالا و بادوام قادر است دکوراسیون مدرن و در عین حال کارآمدی را برای محیط زندگی و محیط کار به ارمغان آورد.


{با این طرح بافته شده است.|خرید اینترنتی فرش ماشینی وینتیج|خرید فرش کهنه نما|فرش پتینه دیجی کالا}

در آخر اگر شما فرشی می خواهد که در عین مدرن و کلاسیک بودن، اصالت و زیبایی خاصی داشته و به فرش های سنتی نزدیک باشد و علاوه بر این موارد، دارای قیمت مناسبی نیز باشد، پیشنهاد ما به شما فرش وینتیج است. شما علاوه بر اینکه می توانید یک فرش مدرن و ترک داشته باشید ولی در عین حال از اقتصاد ایران حمایت کرده اید و فرش وارداتی نخریده اید . یکی دیگر از انواع فرش پتینه ، فرش پتینه مدرن یا فرش فانتزی پتینه می باشد. در سایت دیجی فرش انواع فرش پتینه با مدل های مختلف ، طرح های متنوع و رنگ بندی زیبا و جذاب موجود است. فرش کهنه نما به مرور زمان به این شکل در آمده است ولی فرش وینتیج با این طرح بافته شده است. همان طور که اشاره شد فرش وینتیج و پتینه بسیار شبیه هم هستند، اما بین این دو نیز تفاوت وجود دارد. فرش های پتینه ابتدا در ترکیه و بلژیک تولید می شدند ، به همین دلیل نام طرح های قدیمی فرش های پتینه ترک می باشد. یکی از قطب های اصلی تولید فرش ماشینی در ایران شهر کاشان است که انواع فرش ماشینی را با انواع طرح و نقش ها طراحی و تولید می کند.

با برچیدن و کوتاه کردن پرزهای روی فرش های معمولی و سنتی فرشی که ساخته و تولید می شود را فرش وینتیج می نامند. برای کهنه کردن فرش ۲ راه وجود دارد؛ به کمک مواد مخصوص یا به روش طبیعی. در این روش از هیپوکلریت کلسیم استفاده شده و باعث می شود الیاف و پشم فرش با از دست دادن فلس و رنگ خود حالت کهنه پیدا می کند. در این روش از ماده ای به نام هیپوکلریت کلسیم یا پودر سفید گردی استفاده می شود تا فرش کهنه به نظر بیاید. یکی از طراحی جدید فرش های ماشینی فرش کهنه نما یا همان وینتیج است که شدت رنگ آنها کاهش یافته و ظاهر آن برخلاف بافت جدیدی که دارد قدیمی تر از عمر فرش به نظر می رسد. این بافت هماهنگ موجب آن شده تا کناره و رول های این فرش نیز همانند طرح اصلی فرش زیبا و چشم نواز باشد.

قیمت فرش طرح پتینه در سایت دیجی فرش ارزان تر است. همانطور که گفتم در سایت دیجی فرش انواع فرش پتینه ای با کیفیت بالا موجود می باشد و اما قیمت فرش پتینه به چه صورت است؟ قیمت فرش شگی 9 متری ، با توجه به اینکه قیمت یک متر مربع آن 145 هزار تومان است ، 2 میلیون و 550 هزار تومان می شود . چرا؟ چون قیمت فرش وینتیج بدون در نظر گرفتن واسطه ها و دلال ها خواهد بود و فرش به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست خریدار می رسد. قیمت گلیم گبه عشایری ماشینی 9 متری : 1 میلیون و 850 هزار تومان است . اگر قصد دارید گلیم گبه بخرید ولی به دلیل سفت بودنش در خرید آن دو دل هستید ، گلیم گبه عشایری انتخابی ایده آل است . اگر به دنبال فرش ایده آل برای آشپزخانه و راهرو هستید ، گلیم فرش را انتخاب کنید چرا که سبک است و طرح های زیبا و مناسبی برای این مکان ها دارد . اگر به دنبال فرش های خاص هستید پیشنهاد می کنم از طرحهای فرش وینتیج دیدن کنید. فروشگاه اینترنتی فرش دیوان ارائه دهنده انواع فرشهای وینتیج با طرحها و رنگهای زیبا و چشم نواز بهترین انتخابها را با قیمتهای مناسب در اختیار شما قرار داده است.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]