انتخاب فرش ماشین با زمینه کرم رنگ

سه شنبه 24 دی 1398
12:21
دیجی فرش

فرش ماشینی کاشان به زمینه کرم رنگ


اکثر خانم ها و خانواده های ایرانی به دلیل حس خوبی که از رنگ سفید دارند، تمایل زیادی به استفاده این رنگ در دکوراسیون منزل خود به وجود می آورند. ولی بعد از مدتی ممکن است از یکنواختی این رنگ خسته شوند و مجبور باشند مجدد رنگ دکوراسیون خود را طبق شرایطی که در نظر می گیرند تغییر دهند.


فرش ماشینی کاشان به زمینه کرم رنگ

اکثر خانم ها و خانواده های ایرانی به دلیل حس خوبی که از رنگ سفید دارند، تمایل زیادی به استفاده این رنگ در دکوراسیون منزل خود به وجود می آورند. ولی بعد از مدتی ممکن است از یکنواختی این رنگ خسته شوند و مجبور باشند مجدد رنگ دکوراسیون خود را طبق شرایطی که در نظر می گیرند تغییر دهند.

برای ایجاد یک تضاد رنگی یا یک هارمونی بین اجزا و وسایلی که با دکوراسون رنگ سفید چیدمان شده است رنگی انتخاب شود که به رنگ سفید نزدیک باشد، فرش با زمینه کرم بهترین وسیله برای ایجاد این هارمونی است. که می توانید با رنگ سفید این هارمونی را ایجاد کند.

یکی از فضاهای که خیلی باید به آن توجه شود اتاق خواب و اتاق پذیرایی است که پس از وارد شدن مهمانان به آن دچار خستگی روحی نشوند. اتاق خواب به دلیل اینکه ما در آن استراحت می کنیم نباید از رنگ های استفاده شود که به خستگی روحی شما بعد یک کار سخت بیفزاید و خیلی دقیق آن را باید چیدمان کنید و از رنگ های شاد وم آرامش بخش استفاده کنید.

فرش با زمینه کرم را در فرش های با زمینه روشن دسته بندی می شوند و کارخانه جات فرش کاشان بزرگترین فرش ماشینی در ایران و کاشان هستند و فرش های با زمینه کرم جزء یکی از پر فروشترین فرش ها به حساب می آید که آن را انتخاب و خریداری کرده اند. و می توانید با یک سرچ کوچک اینترنتی اطلاعاتی درباره این نوع فرش ها بر اساس رنگ زمینه، شانه، و نوع طرح آن بدست بیاورید.

فرش با زمینه کرم در چه نوع نقشه های استفاده می شود؟

نمی توان گفت که فرش با زمینه کرم در چه نوع نقشه های طراحی و بافته می شود. زیرا رنگبندی فرش بر اساس نوع درخواست مشتری و نوع طرح که با این زمینه همخوانی دارد بافته می شود. و بیشتر این نوع زمینه در طرح های افشان، طرح خشتی و طرح های با نقشه فرش هالیدی دیده می شود.

فرش با زمینه کرم یا زمینه روشن

فرش با زمینه روشن بسیار خوب و زیبا است، اما مشکل بزرگی که دارد زود کثیف می شود و نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به فرش های دیگر داردو به همین دلیل برخی مشتریان برای حل این مشکل فرش را با زمینه کرم انتخاب و تهیه می کنند تا کمتر با این مشکل روبرو بشوند.

فرش کرم چند شانه خوبه بخریم؟

در کارخانه جات فرش کاشان، فرش ها در انواع مختلف شانه و تراکم طراحی و بافته می شود. اینکه کدام شانه بهتر است بستگی به نوع فضا یا محلی دارد که شما می خواهید برای آنجا فرش ماشینی را انتخاب و تهیه کنید. اگر محل پر رفت و آمد هست سعی کنید فرش نرم تر یا همان فرش با شانه پایین مانند 700 شانه تهیه کنید. و اگر محل مورد نظر پر رفت و آمد نیست می توانید فرش با طرح و نقشه های ریز بافت 1200 و حتی 1500 شانه با این زمینه تهیه کنید.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]