با این نکات خرید آنلاین برخی از تخفیفات عالی را به دست آورید

جمعه 5 دی 1399
22:47
دیجی فرش

با این نکات خرید آنلاین برخی از تخفیفات عالی را به دست آورید

خرید از طریق اینترنت مطمئناً روند جدیدی نیست ، اما این بدان معنا نیست که شما می دانید همه چیز در مورد آن چیست. چگونه بهترین معاملات را پیدا می کنید؟ چگونه می توانید پس انداز کنید؟ این مقاله جزئیات نکات و نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا کمترین هزینه را انجام دهید.

با این نکات خرید آنلاین برخی از تخفیفات عالی را به دست آورید

خرید از طریق اینترنت مطمئناً روند جدیدی نیست ، اما این بدان معنا نیست که شما می دانید همه چیز در مورد آن چیست. چگونه بهترین معاملات را پیدا می کنید؟ چگونه می توانید پس انداز کنید؟ این مقاله جزئیات نکات و نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا کمترین هزینه را انجام دهید.

یک نکته عالی برای یادآوری هنگامی که به خرید آنلاین فکر می کنید ، اطمینان از قانونی بودن سایت است. شما نمی خواهید اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار فردی قرار دهید که به طور بالقوه می تواند شما را کلاهبرداری کند. همیشه به سایت مراجعه کنید و ببینید آیا استفاده از آن حرفه ای و بی خطر است.

هرگز سعی نکنید مستقیماً از پیوندی که کسی از طریق ایمیل برای شما ارسال کرده است خرید کنید ، مگر اینکه سایت کاملاً شناخته شده و مورد احترامی مانند Amazon.com باشد. بسیاری از مصرف کنندگان از طریق لینک های اضافی در ایمیل های مشکوک فریب کلاهبرداری را می خورند. به جای کلیک کردن روی پیوند ، از URL سایت ذکر شده در نامه بازدید کنید.

سایت های کوپن را بررسی کنید. هر آنچه را که می خواهید بخرید ممکن است کوپن یا کد تخفیف داشته باشد. قبل از اینکه چیزی را خریداری کنید ، اطمینان حاصل کنید که توانایی چند ثانیه صرف و جستجوی سریع را دارید. حتی ممکن است بخواهید برخی از سایت های کوپن را علامت گذاری کنید تا هنگام خرید آماده باشند.

هنگام خرید آنلاین ، به جای کارت نقدی از کارت اعتباری استفاده کنید. دلیل این امر این است که کارت های اعتباری براساس اعتبار شما ساخته شده اند و نه مقدار پول موجود در حساب بانکی شما. اگر یک هکر اینترنتی اطلاعات بانکی شما را بدست آورد ، می تواند ظرف چند ساعت کاملاً شما را خراب کند.

اگر در حال خرید آنلاین هستید ، در صورت داشتن سال از تماس با خدمات مشتری دریغ نکنید. با تماس با خدمات مشتری قبل از اینکه سفارش خود را انجام دهید ، خواهید فهمید که خدمات مشتری چقدر مفید است و سرعت پاسخ آنها چقدر است. در صورت بروز مشکلی پس از خرید ، این اطلاعات مفیدی است که باید در اختیار داشته باشید.

اگر در حال انجام خرید اینترنتی هستید ، اطمینان حاصل کنید که تمام سوابق مربوط به هر خرید را ثبت کرده اید. اگر شرکت تأیید نامه الکترونیکی برای شما ارسال کرد ، آن را حذف نکنید ، فقط آن را ذخیره کنید. هرگز ارتباطی که با فروشگاه دارید را حذف یا دور نریزید. اکثر ارائه دهندگان ایمیل می توانند به شما اجازه دهند هزاران پیام ذخیره کنید ، بنابراین یک یا دو ایمیل فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل ، بهتر است هر آنچه را که نیاز دارید در یک سفارش تهیه کنید. اگر این کار را انجام ندهید ، باید برای هر سفارشی هزینه حمل و نقل جداگانه بپردازید. در نهایت در درازمدت هزینه کل شما تمام می شود.

در انجمن های آنلاین که متمرکز بر یافتن معاملات آنلاین هستند ، ثبت نام کنید. اعضای انجمن بهترین یافته های چانه زنی و معاملات روزانه خود را برای لذت بردن از سایر اعضا ارسال می کنند. این یک روش عالی برای ماندن در پستهای معاملات روزمره است. شما هرگز نمی دانید که آیا چیزی که می خواهید به فروش می رسد یا خیر.

هنگامی که از طریق اینترنت خرید می کنید ، سعی کنید تا تعطیلات صبر کنید تا وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. بیشتر خرده فروشان در تعطیلات مانند روز یادبود ، روز استقلال و روز رئیس جمهور پس انداز ویژه ای ارائه می دهند. برخی از وب سایت ها تخفیف های زیادی در روزهای تعطیل ارائه می دهند ، برخی حمل و نقل رایگان و برخی هر دو را ارائه می دهند!

اگر می خواهید خرده فروشان ایمیل های مربوط به تخفیف و فروش را برای شما ارسال کنند ، اما نمی خواهید ایمیل شما با نامه های ناخواسته شلوغ شود ، فقط برای دریافت تبلیغات فروش از بازرگانان یک حساب ایمیل ایجاد کنید. با این کار ایمیل منظم شما از شلوغی تبلیغاتی خالی خواهد ماند و همه اعلامیه های فروش خود را در یک مکان خواهید داشت.

هنگام خرید خرید اینترنتی از سایتی مانند Ebay ، حتما به بازخورد و آمار فروشندگان توجه کنید. اگر فروشنده امتیاز کمی دارد ، احتمالاً باید سعی کنید از برخورد کامل با او خودداری کنید. به دنبال فروشندگانی باشید که بازخورد مثبت زیادی دارند.

نظرات مشتریان دیگر را بخوانید. به احتمال زیاد با برخی از سایتها روبرو خواهید شد که هزینه بررسی آنها را پرداخت می کنند ، بنابراین به آنچه می خوانید توجه کنید نه فقط به امتیازات ستاره داده شده. شما می توانید با خواندن نظرات ، چیزهای زیادی در مورد کیفیت محصول و همچنین سایت یاد بگیرید.

یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه ، تنها خرید در خرده فروشی های آنلاین است که می توانید به آنها اعتماد کنید. این تضمین می کند که شما با یک کالای معیوب که باید با هزینه شخصی خود حمل کنید ، یا اینکه به هیچ وجه کالا را دریافت نمی کنید و پولی را که پرداخت کرده اید از دست می دهید.

خط مشی رازداری را نادیده نگیرید. بسیاری از افراد چنان عادت کرده اند که روی هر پاپ آپ روی "تأیید" کلیک کنند و حتی پیام ها را نمی خوانند. با این حال ، هنگام خرید آنلاین ، به ویژه برای خریدهای بزرگ ، مهم است که سیاست حفظ حریم خصوصی سایت را بخوانید. ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما مهم است که بدانید چگونه از اطلاعات شخصی شما محافظت می شود.

قبل از انجام هر نوع خرید آنلاین ، باید چاپ ریز را با دقت بخوانید. این بدان معناست که قبل از تأیید هر چیزی ، باید درمورد مبلغی که شارژ می شود روشن باشید. بعد از تصمیم برای خرید ، هزینه های مالیات و معاملات گاهی به قیمت آن اضافه می شود.

هر زمان که قصد خرید دارید ، ابتدا بررسی های مشتریان را بررسی کنید. حتی اگر وب سایتی که از آن خرید می کنید نظری ارائه نمی دهد ، سایتی مانند آمازون را بررسی کنید تا دیگران چه می گویند. اگر موردی را خریداری کنید که ضعیف بررسی شده باشد ، احتمالاً همان نتایج را خواهید داشت.

دریابید که هزینه حمل و نقل از کجا حمل می شود. این می تواند کمک بزرگی در درک اینکه کالای شما به زودی می رسد چیست. بعضی از شرکت ها یک روز خاص را به شما می دهند تا کالای شما به خانه شما برسد ، اما شما همیشه می توانید با پیدا کردن محل کارخانه ایده خوبی بگیرید.

به لطف امکان خرید آنلاین ، شما به معنای واقعی کلمه هرگز مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید و آنچه را که نیاز دارید بدست آورید. حتی امروز مواد غذایی را می توان از طریق اینترنت خریداری کرد! با این اوصاف ، شما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، اما با خواندن این مقاله تمام آنچه را که باید برای پس انداز بدانید به شما داده شده است.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]