موارد ساده ای که باید هنگام نوسازی خانه باید به یاد داشته باشید

سه شنبه 2 دی 1399
20:38
دیجی فرش

موارد ساده ای که باید هنگام نوسازی خانه باید به یاد داشته باشید

بهسازی منزل نیازی به بازسازی کامل یک اتاق در خانه شما ندارد تا نتیجه مورد نظر شما را به دست آورد. شگفت آور است که چقدر می توانید با تغییر چند تغییر نسبتاً کوچک ، ظاهر ملک خود را تغییر دهید. در این مقاله تمام نکات ، ترفندها و ایده هایی که برای شروع به کار دارید به شما ارائه می شود.

موارد ساده ای که باید هنگام نوسازی خانه باید به یاد داشته باشید

بهسازی منزل نیازی به بازسازی کامل یک اتاق در خانه شما ندارد تا نتیجه مورد نظر شما را به دست آورد. شگفت آور است که چقدر می توانید با تغییر چند تغییر نسبتاً کوچک ، ظاهر ملک خود را تغییر دهید. در این مقاله تمام نکات ، ترفندها و ایده هایی که برای شروع به کار دارید به شما ارائه می شود.

سیمها و سیمها می توانند یک خطر ایمنی و ناخوشایند باشند. هنگام انجام کارهای منزل ، توجه داشته باشید که صدای فراگیر خانه و سیم های شبکه را به اتاق زیر شیروانی خود اضافه کنید. اگر همه چیز آماده است و برای این امکانات سیم کشی می شود ، بعداً می توانید از این به عنوان یک نقطه فروش برای خانه خود استفاده کنید.

بسیار مهم است که فیلترهای هوا را در خانه تغییر دهید. نفس کشیدن در خانه را آسان تر می کند و همچنین به تهویه هوا و گرمایش کمک می کند. بسیاری از تماس های خدماتی که تعمیرکاران با آن روبرو هستند به دلیل کثیف شدن فیلتر فیلتر اتفاق می افتد.

روشنایی خانه خود را به روز کنید تا به روشنایی بیفزایید. تغییر در وسایل روشنایی و افزودن نور اضافی دیوار می تواند نمای کاملاً جدیدی به خانه شما وارد کند. برای کاهش هزینه های کلی انرژی خود ، لامپ های کم مصرف بخرید و سرمایه گذاری در یک سیستم روشنایی هوشمند را در نظر بگیرید که در صورت عدم استفاده ، به طور خودکار چراغ ها را خاموش می کند.

در مورد بهسازی منزل ، یکی از اولین سوالاتی که باید از خود بپرسید این است که آیا قصد فروش خانه به زودی را دارید؟ اگر پاسخ مثبت است ، پس تمام کارهایی که انجام می دهید باید صرفاً ارتقا ارزش تمرکز در خانه شما فقط بر روی موارد مهم نگهداری و مناطقی با بیشترین دید باشد. اگر به زودی فروش نمی کنید ، در نتیجه فضای بیشتری برای طراحی خواهید داشت که مطابق با سلیقه شما باشد.

کف سازی حتی برای یک تازه کار نیز می تواند یک پروژه نسبتاً ساده در زمینه بهسازی منزل باشد. روی قرار دادن کاشی در آشپزخانه و حمام خود تمرکز کنید و کفپوش چوب سخت را جایگزین فرش کنید. فروشگاه های بهسازی منزل اطلاعات زیادی در مورد چگونگی انجام این فرآیند برای شما آسان دارند.

اگر به فکر فرو بردن موکت برای خانه خود هستید ، حتماً فرش را فقط در رنگ های تیره انتخاب کنید. رنگ های روشن مانند بژ ، سفید یا قهوه ای روشن تمایل به جمع آوری لکه ها و لکه ها دارند و باعث می شود که فرش های شما ارزان و مورد استفاده قرار گیرد. رنگهایی مانند سبز تیره یا قهوه ای تیره را انتخاب کنید تا آنچه را که نباید دیده شود پنهان کنید و عمر فرش را طولانی کنید.

مهم این است که در یک پروژه بهسازی منزل از پایین به بالا کار کنید. این رویکرد کاملاً مخالف آن چیزی است که شما برای بسیاری از پروژه های دیگر در پیش می گیرید ، اما آشفتگی بیشتری در بهبود خانه وجود دارد. مطابق نظمی که می خواهید پروژه هایتان به اتمام برسد ، اطمینان حاصل کنید.

حمام همچنین برای هر کسی که قصد دارد یک خانه را ورق بزند مهم است. مدل های اتاق نشیمن و اتاق خواب می توانند به صورت سفارشی توسط خریداران ارائه شوند ، اما شما نیاز دارید که حمام هایتان در شرایط واقعا خوبی باشند. هر وسیله ای باید در شرایط جدیدی باشد. اگر کف مشمع کف اتاق دارید ، بجای آن کاشی نصب کنید.

با نصب صحیح ردیاب دود در خانه ، خانه و خانواده خود را ایمن نگه دارید. ردیاب های دود قبل از انجام این کار دودهای غیر ایمن و خطرناک را تشخیص می دهند. در سمت امن بمانید و یک دتکتور دود جدید خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که هر ماه باتری ها را بررسی می کنید تا در هنگام بروز فاجعه از درست کارکردن آن اطمینان حاصل کنید.

یک روش ساده برای بهبود سرویس بهداشتی ، رنگ آمیزی مجدد آن است. همیشه از رنگ ساتن / پوسته تخم مرغ یا رنگ نیمه براق استفاده کنید ، زیرا مقاومت آن در برابر کپک بیشتر از رنگ صاف است و می توان آن را به راحتی پاک کرد. هنگام انتخاب رنگ ، اندازه حمام را در نظر بگیرید. اگر خیلی کوچک است ، رنگ روشن را انتخاب کنید. اگر سقف دارای ارتفاع کم یا متوسط ​​است ، رنگ آمیزی سایه روشن تر از دیوارها را در نظر بگیرید. این توهم ایجاد می کند که سقف بالاتر است.

با استفاده از لامپ های کف به جای لامپ های میز ساده ، فضای میزهای آخر و جایگاه های شب را آزاد کنید. چراغ های طبقه با سهولت در جابجایی به نورپردازی اتاق می افزایند. لامپ های میز محدوده فضای محدود موجود نیستند. به دنبال یک لامپ جذاب با شکل جالب باشید که به خوبی با دکوراسیون شما ترکیب شود.

گزینه محوطه سازی یکی از گزینه های است که صاحبان خانه در مناطق بسیار خشک آب و هوایی باید از آن استفاده کنند. جایگزین چمنزارها و بوته های معمولی با بسترهای سنگی و گیاهان از مناطق خشک است. این گیاهان جایگزین به آبیاری بسیار کمتری نسبت به محوطه سازی سنتی نیاز دارند و گیاهان عجیب و غریب موجود برای استفاده در محوطه سازی زیبا تر و قابل توجه تر از حالت آماده به کار منظره هستند.

بازسازی در مقیاس کامل نه تنها هزینه زیادی را صرف می کند ، بلکه اغلب ضرورتی هم ندارد. با اطلاعات ارائه شده در این مقاله ، امیدواریم که اطمینان داشته باشید که فقط با چند تغییر اساسی مهارت های لازم برای ایجاد یک تغییر چشمگیر در ظاهر خانه خود را دارید. از برنامه ریزی پروژه بعدی خود لذت ببرید!


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]