نکاتی برای انتخاب بهترین مواد شوینده در زمینه تمیز کردن فرش

دوشنبه 1 دی 1399
12:23
دیجی فرش

نکاتی برای انتخاب بهترین مواد شوینده در زمینه تمیز کردن فرش

اگر می خواهید یک سرویس شستشوی فرش مناسب برای تمیز کردن آن بیاورید ، باید مطمئن شوید از پس همه اینها بر می آید. برای اینکه فرش هایتان به درستی تمیز شود ، به یک شرکت معتبر قالیشویی احتیاج دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی یافتن یک شرکت معتبر ، ادامه مطلب را بخوانید.

نکاتی برای انتخاب بهترین مواد شوینده در زمینه تمیز کردن فرش

اگر می خواهید یک سرویس شستشوی فرش مناسب برای تمیز کردن آن بیاورید ، باید مطمئن شوید از پس همه اینها بر می آید. برای اینکه فرش هایتان به درستی تمیز شود ، به یک شرکت معتبر قالیشویی احتیاج دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی یافتن یک شرکت معتبر ، ادامه مطلب را بخوانید.

هنگام تمیز کردن ، بیشترین تمرکز خود را بر روی لکه هایی قرار دهید که مردم مانند آنها جلوی کاناپه نشسته اند. اینها معمولاً نقاطی هستند که هنگام تمیز کردن بیشترین آلودگی ، آلودگی و باکتری را پیدا خواهید کرد. هنگام جاروبرقی حداقل سه بار روی این قسمت ها دویدید.

مسئولیت وسایل شکننده خود را قبل از رسیدن خدمه نظافت بر عهده بگیرید حتی اگر اسباب کشی در هزینه تمیز کردن نیز لحاظ شود. هرگز وسایل با ارزش خود را به شخص دیگری واگذار نکنید ، مگر اینکه کاملاً مجبور شوید ، حتی با قول مراقبت از آنها.

این را تصور نکنید زیرا فرش شما اکنون تمیز به نظر می رسد که نیازی به تمیزکاری ندارد. فرش های مدرن به گونه ای طراحی شده اند که در برابر لک مقاوم باشند اما ممکن است هنوز هم گرد و خاک جمع شده و باعث پوسیدگی در زیر شود. بسیاری از فرش ها می توانند به ازای هر فوت مربع فضای کف به اندازه یک پوند خاک در خود جای دهند!

همیشه قبل از مراجعه به خدمات نظافت فرش ، ضمانت فرش خود را بررسی کنید. اگر فرش از قبل حاوی محلول لک باشد ، ممکن است ضمانت باطل شود. مواد شیمیایی ممکن است به خوبی مخلوط نشوند و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما دارند.

اینترنت را از نظر کوپن ارائه شده توسط یک شرکت نظافت فرش بررسی کنید. تمیز کردن فرش می تواند بسیار گران تمام شود ، بنابراین می توانید از تمام پس اندازی که می توانید استفاده کنید استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها حتی در روزنامه های محلی نیز برای اولین بار کوپن مشتری را بصورت آنلاین و گاهی ارائه می دهند. قبل از پرداخت به شرکت بگویید که کوپن دارید.

هنگام تمیز کردن فرش خود هرگز ثابت یک جا نگه ندارید. اگر دستگاه خود را برای مدت زمان طولانی در یک منطقه خاص بگذارید ، این می تواند منجر به علامت گذاری دائم فرش شما شود. با سرعت 2 فوت بر ثانیه حرکت کنید تا منطقه خود را کاملا تمیز کنید.

از شرکتهای احتمالی نظافت فرش در مورد انواع بویایی که استفاده می کنند بپرسید. آنها از محصولات حرفه ای خود که بهتر از هر محصولی که شما دارید کار می کنند استفاده خواهند کرد. در عوض ، شما باید شرکتی را استخدام کنید که از جوش شیرین استفاده می کند. اگر فرش های معطر را ترجیح می دهید ، کافی است جوش شیرین را با مقداری روغن ضروری مخلوط کنید و اجازه دهید روی مقداری کاغذ مومی خشک شود.

ارزان ترین همیشه بهترین نیست. احتمال خوبی وجود دارد که از نتایج ناراضی باشید. این شرکت یا می تواند کارهای بی کیفیتی انجام دهد یا می تواند هزینه های اضافی را بپردازد که تا زمان انجام آنها از آنها اطلاع نخواهید داشت. قیمت فقط در مرحله دوم باید بیش از کاری که انجام می دهند در نظر گرفته شود.

وقتی یک قالیشویی را به خانه مردم می برید ، مطمئن شوید که چه سطوحی با دستگاه شما به خوبی کار خواهد کرد. فرشهای ساخته شده از پشم دستباف ، بافته شده ، از پشم یا ابریشم شرقی ، الیاف طبیعی ، جوت یا سیزال کار نخواهد کرد. کف پوش های لمینت یا چوب سخت نیز نخواهد بود - بنابراین دستگاه خود را از آنها دور نگه دارید.

در نظر بگیرید که سالی یکبار یا اگر با لکه هایی روبرو هستید یک متخصص را برای تمیز کردن فرش خود استخدام کنید. قبل از تصمیم به استخدام حرفه ای ها ، افراد مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از آنها قیمت بخواهید. فرش شما کاملاً جدید به نظر می رسد و تمیز نگه داشتن آن پس از درمان حرفه ای بسیار راحت تر خواهد بود.

به منظور از بین بردن لکه ، هرگز مالش ندهید. شما فقط آن را مجبور خواهید کرد تا در موکت خود عمیق تر شود. شما فقط باید لکه را قبل از استفاده از ماده تمیز کننده پاک کنید. در صورت لزوم ، دستگاه تمیز کننده بخار اجاره کنید تا تمیز کردن لکه به پایان برسد.

از شرکت نظافت فرش خود بپرسید که آیا بعد از شستن موکت روی فرش های شما از ابزار نظافت استفاده می کنند یا خیر. ابزار نظافت تا حدودی مانند چاکک عمل می کند. این می تواند فرش های شما را دوباره کرک کند و به آنها اجازه می دهد تا سریعتر خشک شوند. این کمک می کند تا ظاهر فرش های تمیز شما بهینه شود و این بدان معناست که شما باید برای جلوگیری از پا گذاشتن روی فرش های مرطوب وقت کمتری صرف کنید.

اگر از نکاتی که در این مقاله به شما ارائه شده است استفاده کنید ، اکنون فرصتی بسیار بهتر برای یافتن سرویس مناسب تمیز کردن فرش برای نیازهای خود خواهید داشت. هیچ کس نمی خواهد چنین سرمایه گذاری قابل توجهی انجام دهد ، فقط برای فهمیدن اینکه آنها راه آهن شده اند و باید پول بیشتری به عنوان راه حل پیدا کنند. شما می خواهید اولین بار کارها درست انجام شود.


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رنگ بندی فرش های ماشینی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]